Strona główna / Ubiór / Strategia promocji odzieży wśród nastolatków
11 lipca, 2013

Strategia promocji odzieży wśród nastolatków

Posted in : Ubiór on by : Artur Kaczmarek

Aby zachęcić młodego człowieka do zakupu ubrań trzeba mieć naprawdę spójną strategię promocji. Cropp sklep tworzy marketingowe zaplecze, podobnie jak Top Secret sklep w środowisku wirtualnym. Witryny sprzedażowe dopasowane pod gusta nastolatków biją rekordy popularności właściwie na całym świecie.

Praktyczny system promocji ubrań wśród różnych grup docelowych

W sensie praktycznym to bardzo dobre wyjście, bo po prostu ogranicza ogólne koszty, a firmy nie muszą poświęcać zbyt wielu pieniędzy na magazynowanie produktów dostarczanych do odbiorcy. Top Secret sklep kieruje swoją ofertę do różnych grup docelowych. Nie tylko stawia się na młodzież, ale także na osoby w średnim wieku, ponieważ trendy w społeczeństwie podlegają przekształceniom, a sektor odzieżowy musi potrafić je doskonale przewidywać, aby móc utrzymać się na fali profesjonalizmu. Cropp sklep to krajowy podmiot, jednak z typową amerykańską nazwą. Taka tendencja buduje większą rozpoznawalność wśród nastolatków, którzy są za pan brat z nowoczesną kulturą.

Problemy branżowe wielkich podmiotów

Dalej jednak największą rolę odgrywa jakość, świetnie wzornictwo. Można powiedzieć, że dobrego ciucha nie trzeba reklamować. Niestety typowe marki mają wielkie problemy rywalizacyjne z ciucholandami, znacznie tańszymi.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów